niedziela, 9 grudnia 2012

Projekt denko - listopad 2012

    Witam Wszystkich. Przepraszam, że się tak długo nie odzywałam, ale w szkole mam urwanie głowy. Dodatkowo oprócz nowego posta dzisiaj włączam licznik obserwacji - wejść na bloga. Oraz zapowiadam, że jutro bądź pojutrze pojawi się co dostałam na Mikołaja :) Oraz mini słodycze, które dałam :) Ok 23 pokarzę co kupiłam moim rodzicom na gwiazdkę :) Zużyłam tylko trzy produkty + pół odżywki z Ziaji z wraz z moją mamą .To przejdźmy do denka.

       

      

Avon naturals - szampon dodający objętości włosom- malina i hibiskus -  Lubię ten szampon. Jest fajny. Ładnie pachnie, ma przyjemny kolor, ładnie myję i nie jest drogi. Niestety nie zauważyłam , aby dodał objętości moim włosom. Kiedyś pisałam już o tym szamponie. Zapraszam do szerszej notatki tutaj : Avon naturals - szampon - malina i hibiskus    

Cukrowy peeling do ciała Tutti Frutti - brzoskwinia & mango-  Jest to mój ukochany produkt do ciała. Nie zamienię go na razie na żaden inny. Ma same zalety : jest on wydajny, cena nie jest zła, przyjemnie pachnie, nie ma najgorszego składu, pudełko jest praktyczne- lubię odkręcane pudełka, słoiczki. Ten produkt też już opisywałam szerzej zapraszam tutaj : Peeling Farmona - mango i brzoskwinia.    

Pasta Colgate - Triple Action - Pasta do zębów z Colgate wszelako dostępna. Dobra, fajnie myje zęby. Nie mam jej nic do zarzucenia, jednakże pozostanę przy mojej ukochanej paście z Signal. 


     

+ Połowa Ziaji - odżywki do włosów tłustych  - Jak już wiecie rzadko używam odżywek, ale jak została mi kupiona to wypadało by ją skończyć. Ma białą, kremową konsystencję, przyjemnie pachnie- ziołowo.Przyjemnie odżywia moje włoski. O niej też tutaj pisałam : Ziaja - odżywka do włosów tłustych.   

Byłam ostatnio na konkursie biologiczno-zdrowotnym (etap miastowy )gdzie zajęłam wyróżnienie i dostałam reklamówkę gadżetów z logo miasta ( kubek, koszulkę , długopis, książkę, kilka ulotek, smycz, widokówki) oraz atlas anatomiczny. Brałam też udział w konkursie szkolnym na prezentację dotyczącą swojego ulubionego autora i jego książek oraz za napisanie fraszki dostałam wielki atlas "Odkrywanie Świata", który pewnie w przyszłości mi się przyda. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim za komentarze, jeśli mnie będziesz obserwować ja również to zrobię. :)