czwartek, 29 listopada 2012

Ziaja - odżywka intesywna świeżość do włosów tłustych

    Jak wiecie ja bardzo rzadko używam odżywek i masek do włosów. Ale gdy byłam na wakacjach w Ustce to postanowiłam sobie taka sprawić, a raczej postanowiła moja mama :). W ten oto sposób kosmetyk wylądował na mojej półeczce w  łazience :) Jak wiecie mam włosy przetłuszczające się. Jest to jedyne "mazidło" , które zachowuje "żywotność" moich włosów na tyle długo, abym nie musiała ich myć zaraz na drugi dzień. Po krótkim podsumowaniu przejdźmy do recenzji :


Opis producenta : Aktywny preparat bez spłukiwania o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce. Delikatnie pielęgnuje włosy skłonne do przetłuszczania się i łupieżu. Działanie:
- skutecznie zapobiega nadmiernemu przetłuszczaniu się włosów,
- wykazuje aktywne działanie przeciwłupieżowe,
- wyraźnie wzmacnia, wygładza oraz przyspiesza regenerację włosów,
- intensywnie nawilża zapobiegając nadmiernej utracie wilgoci.
Efekt: włosy puszyste, świeże, bez łupieżu.


Skład :  Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium C14-17 Alkyl Sec Sulfonate, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Ceocamide DEA, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Panthenol, Propylene Glycol, Mentha Piperita Leaf Extract, Urtica Dioica Leaf Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Polyquaternium-10, Piroctone Olamine, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Mentha Arvensis Leaf Extract, Citric Acid. (19.05.2012)

Zastosowanie : Niewielką ilość odżywki nanieść równomiernie na świeżo umyte włosy. Nie spłukiwać. Przy włosach zbyt obciążonych równie dobre efekty można osiągnąć spłukując odżywkę po 3 - 5 minutach.

Cena : ok 4 zł 



Buteleczka wykonana jest z zielonobiałego plastiku, który jest dobry i nie zniekształca się. Napisy na pierwszym planie jak i te ze składu są wykonane bardzo przejrzyście. Podoba mi się gama kolorystyczna tego produktu. Korek jest dosyć mały, ale dzięki temu wiemy, że nie wylejemy za dużo produktu. Odżywka przyjemnie pachnie, jest biała i ma konsystencję mleczka do demakijażu. Nie pieni się . Pozostawia moje włosy miękkie w dotyku. Ja spłukuję tą odżywkę, ponieważ nie chcę mieć oklapniętych włosów.



Lubicie Ziaję ? Bo ja bardzo. Jakie fajne odżywki polecacie ?

 

1 komentarz:

  1. Miałam kiedyś jakiś krem i bardzo mi służył. Ale co do odżywek do włosów to nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze, jeśli mnie będziesz obserwować ja również to zrobię. :)