poniedziałek, 10 grudnia 2012

Grudzień - Świ MIkołaj cz.1

W całej Polsce dnia 6 grudnia był obchodzony dzień Św. Mikołaja. Mimo, że ja jestem duża  i wiem, że Św. Mikołaj nie rozdaje prezentów to i tak dostałam od najbliższej rodziny ciekawe upominki. To teraz się nimi pochwalę :) :

    
      

    
      
Hmm. Zacznijmy co dostałam od jak mogę podejrzewać cioci M. i wujka T. W torbie papierowej z gwiazdą betlejemską znalazłam pomarańczową kosmetyczkę, których mam zresztą bardzo dużo. :) A w niej były trzy produkty z Fa : 

    
      
1.      Fa – Anti – Perspirant – Nutri Skin – 48 h – Deo Protection – 0 % Alkohol
(przyjemnie pachnie)
2.      Fa- Żel pod prysznic - Sensual & Oil – Argan, Marula & Almond Oil
( ma fajny, kwiatowy zapach)
3.      Fa – Balsam do ciała – Sensual & Oil – Argan, Marula & Almond Oil
(ma ciekawy zapach, podoba mi się )

W drugiej torebce od Św. Mikołaja tym razem z motywem bombek były dwa trój paki z Avonu z serii Naturals , które podejrzewam, że dostałam od cioci W.

    
      

1. Pachnąca mgiełka - Avon Naturals - Soczysty Arbuz 
( szaleję na punkcie zapachu)

2. Balsam do ciała - Avon Naturals - Soczysty Arbuz
( zapach te jest prawie tak samo soczysty jak mgiełka)

3. Żel pod prysznic - Avon Naturals  - Soczysty Arbuz
( zapach również obłędny, miałam już kiedyś ten żel)

    
      
1.      Pachnąca mgiełka - Avon Naturals - Truskawka i Biała Czekolada 
( fajny zapach)

2.      Balsam do ciała - Avon Naturals - Truskawka i Biała Czekolada 
 (przyjemnie pachnie)

3.      Żel pod prysznic Avon Naturals  -Truskawka i Biała Czekolada 
(też lubię zapach)

W trzeciej torebce z motywem zielonych bombek też były produkty z Avonu, które podejrzewam, że dostałam od babci D.  i dziadka W. Oto co dostałam : 

    
     
1.      Żel pod prysznic Avon Naturals – Kwiat Wiśni
( podoba mi się zapach)

2.      Mgiełka Avon Naturals – Kwiat Wiśni
(zapach jest żywszy i moim zdaniem lepszy )

3.       Balam Avon Naturals – Kwiat Wiśni
( tutaj zapach jest bardziej suptelny)

    
  
1. Kolczyki – śnieżynki 

2. Szampon Avon natural – Kwiat Wiśni
( już poszedł na pierwszy ogień )

3. Odżywcza mgiełka do włosów – Kwiat Wiśni
( ma nieco chemiczny zapcha, ale już ją miałam i wiem, że jest dobra)


Zapraszam do części 2 :

5 komentarzy:

  1. Fajne prezenty :)
    Te arbuzowe rzeczywiście cudownie pachną ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły ten Mikołaj był :D
    A kosmetyczki przydadzą się na wyjazdy. Nieraz mi takie życie uratowały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super! lubię mgiełki z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze, jeśli mnie będziesz obserwować ja również to zrobię. :)