czwartek, 22 listopada 2012

Szampon dodający objętości włosom cienkim i delikatnym Malina i Hibiskus

     Szampon ten zawłaszczyłam sobie od mojej mamusi. Nie używała to po co miał tak sam leżeć i się marnować. :) Przy okazji słyszeliście, że u Beauty is my passion jest ciekawe rozdanie ? :) Można wygrać ciekawe nagrody . Ja mam chrapkę na zestawik pierwszy, chodź drugi też jest niczego sobie. No to przejdźmy do recenzji :) :


Opis producenta : " Szampon do włosów cienkich z maliną i hibiskusem zapewnia pełną objętość włosów i posiada formułę nadającą im siły i witalności.Malina ma właściwości pielęgnacyjne. Sprawia, że włosy są jedwabiście gładkie, elastyczne i że pięknie wyglądają. Hibiskus z kolei działa wzmacniająco i nawilżająco, pomaga zachować zdrową skórę głowy. "

Skład : (przepraszam za zdjęcie  - nie jest najlepszej jakości )


 Zastosowanie : Po namoczeniu skóry włosów nanieść na nie odpowiednią ilość szampony, poszorować, a następnie spłukać. 

 Cena : 10 zł - bez promocji ; 4zł - 6  zł - z promocją ( na 99 % przypadków są z promocją ) / 250ml

 Ocena : 5  / 6

Butelka jak każda w szamponie i odżywce z Avonu z Serii Naturals jest  wykonana z plastiku, jest trwała i nieprzeźroczysta. Informacje o produkcie są ciekawie rozmieszczone,  da się je bez problemu przeczytać. Korek się nie łamie, ma odpowiednią dziurkę, którą można dobrze wycisnąć kosmetyk.Sam kosmetyk przyjemnie pachnie, ma bladoróżowy kolor i kremowo-lejącą konsystencję. Jest wydajny. Dobrze myje, ale nie zauważyłam zwiększenia objętości moich włosów. Po umyciu są miękkie i puszyste. Można go kupić u konsultantki oraz na portalach aukcyjnych.



Podobają Wam się szampony z Avonu ? Jakie polecacie, a jakich nie lubicie ? Używał ktoś ożdywki z maliną ? jakie są wasze odczucia z ta firmą  ?
Zamierzacie brać udział w rozdaniu :) ? 

5 komentarzy:

  1. Z Avonu mam tylko perfum, wcześniej miałam mgiełkę i pomadki.. i są OK!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja avonu nie lubię, kilka razy się na nim przejechałam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten szamponik też mam... kocham jego zapach ♥

    ~Paula

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, od dawna nie używam "awonowych" rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana chciałam zaprosić Cię na konkurs świąteczny na moim blogu, do wygrania jest kupon na zakup wybranych bucików ♥
    http://wiktoriabachowskaphotography.blogspot.com/2012/11/competition-with-mergpl.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze, jeśli mnie będziesz obserwować ja również to zrobię. :)