poniedziałek, 31 grudnia 2012

Ostatnie denko tego roku

    Jak wiecie rok 2012 zbliża się ku końcowi i w związku z tym jak wiele blogerek postanowiłam zrobić ostatnie denko w tym roku. Nie zużyłam dużo produktów w tym miesiącu, wszędzie mam resztki więc mam nadzieję, że przyszły projekt będzie bardziej rozbudowany. :) A oto one :


Yves Rocher Żel do kąpieli i pod prysznic Malina z upraw Bio - Jest to produkt średni, niestety niewydajny, ma przyjemny zapach, który krótko utrzymuje się na skórze. Jego skład nie jest bardzo Bio. Podoba mi się butelka, ale większość blogerek na nie narzeka.


 Ziajka krem przeciw rozstepom - Zużyłam 3 próbki każda miała 7ml.- Mój ideał. Ma wszystko to co powinien zawierać idealny krem na rozstępy. Oprócz cudownego działania i konsystencji ma przyjemny zapach. Doskonale działa i nie jest drogi.


Szampon Avon Naturals - Kwiat Wiśni - (przepraszam za takie zdjęcie, ale nie mam innego) - produkt dobry, taki których na rynku jest bardzo wiele. Ładnie, ale chemicznie pacnie, jest tani. Ma fajne opakowanie. Szampon ten mi najmniej przypadł do gustu z całej serii naturals.

Dodatkowo biorę udział w konkursie u Babskiej Torebki

 

 Biorę udział w jeszcze jednym konkursie u Sayonaramoose




Z okazji zbliżającego się szybkimi krokami nowego roku życzę każdej z osobna :
Karpia szalonego
renifera pijanego
Mikołaja bogatego
bałwana śnieżnego
Sylwestra szampańskiego
oraz szczęśliwego wskoku
do Nowego, 2013 roku!

4 komentarze:

Dziękuję wszystkim za komentarze, jeśli mnie będziesz obserwować ja również to zrobię. :)