wtorek, 6 listopada 2012

Projekt denko - pazdziernik 2012

  Jak większość blogerek na tym świecie postanowiłam urozmaicić bloga projektami denko, czyli produktami, które zużyłam w zeszłym miesiącu. Na początek chciałam się usprawiedliwić dlaczego "późno" ten post się pojawił. Powód jest prosty : miałam dużo nauki i nie miałam czasu aby porobić zdjęcia i poopisywać. W tym miesiącu zużyłam "tylko" lub dla niektórych "aż" pięć produktów. A oto one :



Szampon i Odżywka 2 w 1 Palmolive : brzoskwinia i jedwab :   Jest to dobry produkt o niskiej cenie. Jest bardzo dostępny ponieważ widziałam go wszędzie. Jest w sklepie spożywczym, drogeriach i hipermarketach, a czasem można go dostać nawet na targu. Jest również wydajny i ma wspaniały zapach. Jego konsystencja jest kremowa. Nie zauważyłam jakieś szczególnej poprawy mojego stanu głosy, ale go lubię. Ma fajne opakowanie.

 Szampon Alterra : papaja i bambus :  Jego główna zalętą jest cena, konsystencja, opakowanie oraz nieziemski zapach. Do kupienia w każdym Rossmannie.Więcej na tema tego produktu w mojej recencji : Altera : papaja i bambus


 Fruttini żel pod prysznic : raspberry cream :  Lubię ten produkt. Opakowanie jest genialne. Na początku nie mogłam ustalić jak się tego używa, jednakże jakiś czas od mojego zakupu dopatrzyłam  instrukcję na tyle żelu. Gapa ze mnie :) Opakowanie jest dodatkowo przeźroczyste, dzięki czemu monitorujemy ile zostało nam jeszcze żelu w środku.  Produkt jest dość drogi, ponieważ kosztuje normalnie ponad 15 złotych, ale ja ja w promocji kupiłam dwa za tą cenę więc źle nie jest. Można go dostać w sieciach drogeryjnych typu Natura czy Rossmann. Konsystencja jest kremowa, ma śliczny ladoróżowy kolor i pachnie bosko. 

 
Pasta do zębów Signal : white now : Pasta ta należy do moich ulubieńców. Kosztuje około 10 zł  i jest wszelako-dostępna. Dba, aby na moich ząbkach nie pozostawały żadne "naloty".



Synergen Puder w kompakcie : odcień 03 : Puder ten od stycznia tego roku gości w mojej kosmetyczce. Zużyłam je już 3 pudełeczka. Do każdego pudru dołączona jest gąbeczka, która nie jest najgorsza. Jest tani, matuje na kilka godzin i jest do kupienia w każdym Rossmannie.Czego chcieć więcej ? :) 

Więc projekt denko w tym miesiącu uważam za skończony. Korki oderwane od "odwłoka" wędrują do kosza na plastik, a korki do specjalnego pojemnika, gdzie posiedzą sobie wystarczająco długo, a gdy przyjdzie na nie pora to zostaną zamienione na wózek dla Szymka. :) 

6 komentarzy:

  1. Szampon Alterra : papaja i bambus
    Jaka jest cena tego szamponu i ile ma mililitrów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eej. Cena jak napisałam w poprzednim poscie to ok 7 zł w propocji ,a bez ok 9-10 zł, pojemnośc to 200 ml, zapach akurat tego szamponu jest ożeźwiający, wiem , że był do kupienia borówkowy, który przyjemnie pachcniał i z pszenicą, którego nie wąchałam :)

      Usuń
  2. Uwielbiam ten puder, sama go używam już od dłuższego czasu i za taką cenę sprawuje się idealnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O szampon z Alterry, jak znów będzie promocjo to się na niego skuszę... No i co raz więcej czytałam o tym pudrze... W sobotę na pewno zajdę do Rossmanna :D
    Kurcze patrząc na zakrętkę tego żelu pod prysznic, nie dziwie się, że potrzebna Ci była instrukcja... :)

    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już Cię chciałam obserwować, szukam na blogu tej opcji i nie mogę znaleźć... To ja nie mogę znaleźć czy jej nie ma? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To może poszukaj w ustawieniach, albo elementach na stronę w ustawieniach układu?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze, jeśli mnie będziesz obserwować ja również to zrobię. :)