niedziela, 16 czerwca 2013

Promocje

   Cześć. Na początku tego postu chciałabym przeprosić wszystkich, że  mnie tak długo nie było. Dzisiaj mam "nowe" informacje o ważnych promocjach w drogeriach.

Na pierwszy ogień idzie Rossmann. A co dla Nas ciekawego przygotował?

-49 % na pudry, korektory, róże, podkłady, bronzery od 22 kwietnia do 27 kwietnia

-49 % na tusze, cienie, kredki, eyelinery od 28 kwietnia do 4 maja

-49 % na szminki, błyszczyki, kredki do ust, lakiery, produkty do paznokci od 5 maja do 11 maja

 

 Również w ciekawej roli wystąpi drogeria Natura z promocją:

-40% na kolorówkę, od 28 kwietnia do 5 maja 2014 

 

Hebe także nie pozostaje w tyle:

-30% na produkty MaxFactor w dniach 23 do 26 kwietnia  

-30% na  produkty wyszczuplające w dniach 22 do 27 kwietnia.

 

Jakoś nie spotkałam się z takimi promocjami w Drogerie Polskie i Kolibrze. A Wy? Zamierzacie coś kupić? Ja poluję na kilka rzeczy. Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim za komentarze, jeśli mnie będziesz obserwować ja również to zrobię. :)